آیا صدای ضعیف تلویزیون خانه‌تان شما را کلافه کرده است؟ آیا قصد دارید تلویزیون خودتان را عوض کنید؟ شما برای بهبود صدای خروجی تلویزیون فعلی به خرید تلویزیون جدید نیازی ندارید. هنگامی که صحبت از ارتقاء سیستم صوتی سینمای خانگی می‌شود، احتمالا دانستن اینکه از کجا شروع کنید، دشوار باشد؛ اما نگران نباشید. آسان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌حل، خرید اسپیکر ساندبار است. ساندبارهای مدرن در اشکال، اندازه‌ها و قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. در این مقاله از مدیا سامان، راهنمای خرید اسپیکر ساندبار را برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید بهترین دستگاه را برای خودتان انتخاب کنید. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

مهمترین نکات خرید اسپیکر ساندبار

برای خرید اسپیکر ساندبار لازم است نکاتی را درنظر بگیرید تا خریدی مناسب انجام دهید. در ادامه ما این نکات مهم را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

ابعاد اسپیکر soundbar و مکان قرار گیری آن

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید اسپیکر ساندبار حائز اهمیت است، ابعاد آن است. اندازه ساندبار شما باید متناسب با اندازه اتاق و تلویزیون‌تان باشد. اگر ساندباری کوچک برای اتاق یا تلویزیون بزرگ انتخاب کنید، صدایی کافی و مناسبِ فضا را نخواهید داشت. برعکس، ساندباری بسیار بزرگ در یک اتاق کوچک ممکن است فضا را تحت تأثیر قرار دهد یا حتی گوش را آزار دهد.

برای انتخاب یک ساندبار با اندازه مناسب که هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد صدا ایده‌آل باشد، لازم است تلویزیون و فضایی که قصد دارید ساندبار را در آنجا نصب کنید، اندازه‌گیری کنید. از نظر زیبایی، ساندبار نباید از تلویزیون شما پهن‌تر باشد و در حالت ایده‌آل، هم تلویزیون و هم ساندبار باید هم‌اندازه باشند. بنابراین، برای اندازه مناسب از سلیقه خودتان کمک بگیرید. البته مطمئن شوید که تلویزیون شما پورت‌های مناسب برای اتصال به ساندبار جدیدتان را دارد.

اگر تلویزیون شما روی میز قرار دارد، به سادگی ساندبار را روی همان میز و زیر صفحه‌نمایش قرار دهید. اگر تلویزیون شما روی دیوار نصب شده است، ساندبار خود را زیر آن و روی دیوار نصب کنید. البته برخی از این دستگاه‌ها همراه با کیت‌های نصب ارائه می‌شوند تا نصب آن‌ها آسان شود.

ساندبارها در طرح‌های مختلفی از مدل‌های باریک و مینیمالیستی تا سبک‌های و پیچیده‌تر عرضه می‌شوند. شما باید طرحی را انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی خودتان باشد. برخی را می‌توان روی دیوار نصب کرد که فضای کمی را اشغال می‌کنند. برخی دیگر برای قرارگیری روی میز طراحی شده‌اند. شما در زمان خرید اسپیکر ساندبار باید توجه کنید که کدام طرح با چیدمان و زیبایی اتاق شما بیشتر تطابق دارد.

تعداد کانال های ساندبار و فرمت های پخش صدا

همانطور که می‌دانید، یکی از جنبه‌های مهم کیفیت صدا در یک ساندبار، پیکربندی اسپیکرها آن، از جمله تعداد کانال‌های صوتی است. کانال‌ها به‌عنوان منابع صدا یا اسپیکرهای جداگانه در نظر گرفته می‌شوند. اکثر برنامه‌ها و فیلم‌های امروزی دارای ۵ کانال صوتی مختلف هستند که به صورت دیجیتال در مرکز، چپ، راست و دو اسپیکر در پشت جاسازی شده‌اند. در هنگام خرید اسپیکر ساندبار به کانال‌های صوتی زیر دقت کنید:

  • 2.0 (دو بلندگو، بدون ساب ووفر): این ساده‌ترین نوع ساندبار است و برای افرادی که ارتقاء صدای کمی نسبت به بلندگوهای داخلی تلویزیون می‌خواهند، ایده‌آل است
  • 2.1 (دو بلندگو با یک ساب ووفر): این پیکربندی متداول، صدای باس عمیق‌تری را به همراه صدای استریو از دو بلندگو ارائه می‌کند و اکثر تماشای فیلم و تلویزیون مناسب است
  • 3.1 (سه بلندگو با یک ساب ووفر): معمولا این نوع ساندبار دارای یک بلندگوی مرکزی است. همچنین دارای دو بلندگوی چپ و راست برای شرایط استریو است. این طراحی برای تجربه صدای فراگیرتر نسبت به سیستم‌های 2.1 ایده‌آل است
  • تنظیمات پیشرفته‌تر مانند 5.1 یا حتی 7.1: این سیستم‌های پیشرفته‌تر شامل چندین اسپیکر در اطراف اتاق برای ایجاد یک تجربه‌ صدای فراگیر واقعی هستند که شنوندگان را در صدا غوطه‌ور می‌کند. با این حال، راه‌اندازی این سیستم‌ها پیچیده‌تر است و به احتمال زیاد به فضای بیشتری در اتاق نیاز داشته باشد

 در حالت کلی ساب‌ووفرها، فرکانس‌های پایین (باس) را تقویت می‌کنند و باعث افزایش عمق و قدرت صدا می‌شوند. ساندبارهای مدرن اغلب با فناوری‌های پیشرفته صدا مانند دالبی اتموس (Dolby Atmos) و دی‌تی‌اس‌ایکس (DTS:X)  عرضه می‌شوند. به عنوان مثال، دالبی اتموس با پرتاب صدا به سمت بالا، یک تجربه صدای فراگیر سه بعدی ارائه می‌دهد و فضایی صوتی جذابی ایجاد می‌کند. همچنین دی‌تی‌اس‌ایکس یک فناوری مشابه است که صدای چند بعدی را ارائه می‌دهد و باعث افزایش واقع گرایی و عمق صدا می‌شود. هنگام انتخاب ساندبار، اگر به دنبال یک تجربه صوتی سینمایی در خانه خود هستید، به دنبال سازگاری با این فناوری‌ها باشید.

مهمترین نکات خرید اسپیکر ساندبار

اتصالات ساندبار و کنترل از راه دور

ساندبارها می‌توانند از طریق اتصالات سیمی یا بی‌سیم به تلویزیون و سایر دستگاه‌های شما متصل شوند. اتصالات سیمی مانند کابل‌های HDMI و اپتیکال، انتقال صوتی قابل‌اعتماد و با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند. از طرف دیگر، اتصالات بی‌سیم، مانند بلوتوث یا Wi-Fi، راحتی و انعطاف‌پذیری را به ارمغان می‌آورند و به شما این امکان را می‌دهند، موسیقی را از تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های خود پخش کنید.

HDMI  یکی از گزینه‌های محبوب برای اتصال ساندبار به تلویزیون است. این کابل، صدا را با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد و اغلب تنها با یک کابل می‌توان اتصال را برقرار کرد. اتصالات اپتیکال هم به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و صدای باکیفیتی را ارائه می‌دهند؛ اما ممکن است برای انتقال تصویر به یک کابل اضافی نیاز داشته باشند. بعضی از ساندبارها دارای پورت USB هم هستند.

به طور معمول، ورودی‌های USB فقط برای به‌روزرسانی نرم‌افزار داخلی (firmware) تعبیه می‌شوند. اما امروزه اکثر به‌روزرسانی‌های ساندبار از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار انجام می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت که به این درگاه نیازی ندارید، مگر اینکه قصد داشته باشید یک فلش مموری حاوی آهنگ‌های خود را به آن وصل کنید. البته به یاد داشته باشید، ساندباری که انتخاب می‌کنید، باید با دستگاه‌های موجود شما مانند تلویزیون، کنسول بازی یا دستگاه‌های پخش استریم سازگار باشد. سازگاری، یکپارچگی کامل و عملکرد بهینه را در تمامی منابع سرگرمی شما تضمین می‌کند.

در هنگام خرید اسپیکر ساندبار راحتی استفاده و کنترل‌های ارائه شده توسط آن را در نظر بگیرید. کنترل از راه دور با دکمه‌های مناسب و رابط کاربری آسان، تنظیم صدا، تغییر ورودی‌ها و دسترسی به سایر ویژگی‌ها را ساده می‌کند.

ساندبار با ساب ووفر بخریم یا بدون ساب ووفر؟

معمولا در هنگام خرید اسپیکر ساندبار توصیه می‌شود یک ساندبار به همراه یک ساب ووفر اختصاصی تهیه کنید. اگرچه این مدل‌ها خیلی گران است؛ اما سیستم‌های زیادی وجود دارند که می‌توان بعدا یک ساب ووفر اضافه کنید. برخی از این سیستم‌ها همچنین به شما امکان می‌دهند اسپیکرهای فراگیر هم اضافه کنید تا بتوانید سیستم خود را به یک سیستم کامل با صدای فراگیر ارتقا دهید.

ووفرها جعبه‌های حجیمی هستند که بلندگوهای بزرگی در داخل‌شان قرار دارد تا بتوانند باس قدرتمندی را تولید کنند. پس باید برای ساب ووفر کمی جا باز کنید. ازآنجایی‌که این دستگاه‌ها دارای باس همه‌جهته هستند، می‌توانید آن را در هر جایی از اتاق نشیمن خود قرار دهید. البته محل دقیق آنها به طول کابلی بستگی دارد که آن‌ها را به ساندبار یا پریز برق وصل می‌کند.

قیمت اسپیکر ساندبار در بازار

قبل از اینکه خرید اسپیکر ساندبار اقدام کنید، یک بودجه مشخص بر اساس میزان سرمایه‌گذاری مورد نظرتان تعیین کنید. ساندبارها می‌توانند شامل گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه تا سیستم‌های رده بالا با امکانات عالی شوند. اگر یک بودجه مشخص داشته باشید، انتخاب‌های شما محدود می‌شود و می‌توانید از خریدی مطابق با بودجه خودتان مطمئن شوید. این دستگاه‌ها را می‌توان بر اساس قیمت به چند بازه قیمتی مختلف تقسیم کرد:

  • ساندبارهای ارزان قیمت (زیر 100 دلار): در این محدوده قیمتی، می‌توانید ساندبارهای کوچک پیدا کنید که با وجود کوچک‌بودن، همچنان کیفیت صدای بهتری نسبت به بلندگوهای تلویزیون شما ارائه می‌دهند. این ساندبارها برای شرایطی کخ بودجه شما محدود است، گزینه‌ای عالی هستند. همچنین برای تلویزیون‌های اتاق خواب، آشپزخانه یا سایر مکان‌هایی که تلویزیون اصلی شما نیستند، مناسب خواهند بود
  • ساندبارهای با قیمت متوسط به پایین (100 تا 400 دلار): این محدوده قیمتی برای اکثر ساندبارهای مناسب است. در این شرایط به دنبال برندهای شناخته شده‌ای مانند سونی باشید. البته توصیه نمی‌شود در این محدوده قیمتی، ساندباری بدون ساب ووفر بی‌سیم خریداری کنید؛ اما برخی از مدل‌ها حتی بدون ساب ووفر هم صدای خوبی ارائه می‌دهند. همچنین گاهی اوقات می‌توانید با بودجه زیر ۴۰۰ دلار، ساندبارهایی با اسپیکرهای جانبی پیدا کنید؛ اما اکثر آن‌ها برای تجربه واقعی صدای فراگیر چندان مناسب نیستند
  • ساندبارهای متوسط به بالا (400 تا 1000 دلار): این رده قیمتی جایی است که شما شروع به دیدن ساندبارهای باکیفیت، با صدای فراگیر همراه با اسپیکرهای ماهواره‌ای واقعی خواهید کرد. معمولا توصیه نمی‌شود در این محدوده قیمتی، بیش از ۴۰۰ دلار برای ساندباری که اسپیکرهای جانبی ندارد، هزینه کنید، مگر اینکه یک سیستم رده بالا باشد که امکان ارتقاء داشته باشد
  • ساندبارهای گران‌قیمت (بالای 1000 دلار): در این محدوده قیمتی، با بزرگترین، قوی‌ترین و بیشترین اسپیکر سیستم‌های ساندبار برای صدای فراگیر روبرو می‌شوید که بیشترین خروجی صدا را دارند. این سیستم‌ها برای کسانی ایده‌آل هستند که بودجه لازم برای راه‌اندازی یک سیستم سینمای خانگی کوچک را دارند؛ اما فضای کافی برای سیستم‌های بزرگ‌تر که به اجزای مجزا مانند رسیور A/V نیاز دارند، ندارند

خرید اسپیکر soundbar

برترین برند های اسپیکر ساندبار در بازار

احتمالا در هنگام خرید اسپیکر ساندبار با برندهای مختلفی روبه‌رو شده‌اید. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. اما در این بین، سه برند شامل جی‌بی‌ال (‌JBL)، سونی (Sony) و هارمن کاردن (Harman Kardon) وجود دارند که در تولید این دستگاه کیفیت بالایی دارند و مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته‌اند. در ادامه به معرفی این سه برند پرداخته‌ایم:

  • برند جی‌بی‌ال: برند جی بی ال یکی از معروف‌ترین برندها به ویژه در زمینه تولید تجهیزات صوتی و تصویری است. این برند به دلیل کیفیت بالا، نوآوری و طراحی زیبا محصولات خود شناخته می‌شود. از جمله محصولات جی‌بی‌ال، اسپیکر ساندبار است. اسپیکر جی بی ال به دلیل کیفیت بالا و عملکرد مطلوب، توجه زیادی از مشتریان را به خود جلب کند
  • برند سونی: برند سونی یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای الکترونیکی جهان است. این برند محصولات زیادی را به بازار عرضه می‌کند که تجهیزات صوتی از جمله ساندبارها جزء بهترین تولیدهای این شرکت به‌حساب می‌آیند. در بخش بعدی با بهترین اسپیکر سونی بیشتر آشنا می‌شوید
  • برند هارمن کاردن: برند هارمن کاردن یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین برندهای در حوزه تجهیزات صوتی و الکترونیکی است. این برند به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌های صوتی خانگی هم شناخته می‌شود. هارمن کاردن محصولاتی مانند اسپیکر هارمن کاردن، ساندبارها، و سیستم‌های صوتی خانگی را تولید می‌کند که اغلب اغلب کارایی و کیفیت عالی دارند

معروف ترین مدل های ساندبار در بازار

در بازار، تعداد زیادی مدل و برند مختلف ساندبار وجود دارد؛ اما برخی از مدل‌های معروف و پرفروش‌تر هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم:

1. اسپیکر جی بی ال مدل BAR 1300X

ساندبار JBL Bar 1300، یک ساندبار 11.1.4 کاناله با توان خروجی 1170 وات است که شامل یک ساب ووفر بی سیم 12 اینچی و بلندگوهای عقب جدا شونده است. در زیر به بررسی مشخصات کامل این دستگاه پرداخته‌ایم:

  • صدای فراگیر واقعی دالبی اتمس، دی‌تی‌اس:ایکس و MultiBeam: شما با اسپیکر خودتان را در صدای سه‌بعدی باکیفیت سینما غوطه‌ور کنید. ساندبار JBL Bar 1300X با داشتن چهار درایور رو به بالا در بخش اصلی و دو درایور دیگر در بلندگوهای جدا شونده، از فناوری‌های دالبی اتمس واقعی، دی‌تی‌اس:ایکس به همراه MultiBeam برای ایجاد یک تجربه صدای فراگیر سه بعدی پیشرفته پشتیبانی می‌کند
  • صدای فراگیر واقعی با بلندگوهای جداگانه قابل اتصال: از صدای فراگیر واقعی بدون دردسر سیم‌های اضافی و اتصالات برق لذت ببرید. شما کافی است دو بلندگوی جداگانه با باتری قابل شارژ را پشت سر خود قرار دهید و در دنیای صدای شگفت‌انگیز غوطه‌ور شوید
  • وای‌فای داخلی با AirPlay، موسیقی چند اتاقه الکسا و Chromecast داخلی: با این ساندبار جی بی ال آماده جست‌وجو شوید. با این ویژگی‌های ساندبار جی‌ بی ال به بیش از 300 سرویس استریم موسیقی آنلاین از طریق AirPlay، Alexa MRM و Chromecast داخلی دسترسی پیدا می‌کنید. از تمام محتوای صوتی مورد علاقه خود، رادیو اینترنتی و پادکست‌ها با کیفیت بالا لذت ببرید. همچنین اتصال Wi-Fi به به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار کمک می‌کند؛ بنابراین همیشه می‌توانید از جدیدترین ویژگی‌ها بهره‌مند شوید

2. اسپیکر جی بی ال مدل BAR 1000

ساندبار JBL Bar 1000 با بهره‌گیری از چهار درایور رو به بالا، یک ساب‌ووفر قدرتمند و بلندگوهای جداگانه‌ بی‌سیم، شما را در دنیای فراگیر صدای سه‌بعدی غوطه‌ور می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های کلیدی این دستگاه آشنا می‌شوید:

  • توان خروجی بالا: ساندبار جی بی ال با 880 وات توان کل سیستم، ساندبار JBL Bar 1000 فیلم‌ها، موسیقی و بازی‌های شما را به تجربیاتی صوتی فراگیر تبدیل می‌کند و شما را به اوج هیجان می‌برد
  • فناوری بهبود صدای گفتگو PureVoice: فناوری PureVoice با استفاده از الگوریتم منحصر‌به‌فرد JBL، وضوح صدا را بهینه‌سازی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که حتی زمانی که جلوه‌های فراگیر در اوج خود هستند، هرگز کلمه‌ای از گفتگو را از دست ندهید
  • ساب‌ووفر بی‌سیم 10 اینچ: این ساب‌ووفر باس هیجان‌انگیز و دقیق از یک ساب‌ووفر بی‌سیم 10 اینچی قدرتمند، هیجان را به فیلم‌های اکشن و احساس را به موسیقی شما می‌آورد. پس می‌توانید به کمک این ساندبار برند جی بی ال از دیدن فیلم‌های خودتان لذت ببرید

2. ساندبار هارمن کاردن مدل Citation Multibeam 1100

ساندبار هارمن کاردن مدل Citation Multibeam 1100 یک سیستم صوتی خانگی قدرتمند است که صدای فراگیر سه‌بعدی را با فناوری‌های روز دنیا ارائه می‌دهد. این ساندبار با طراحی زیبا و مواد باکیفیت ساخته شده است و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • صدا فراگیر سه‌بعدی با دالبی اتموس و مولتی‌بیم: با یک ساندبار خوش‌ساخت، خود را در موسیقی، فیلم و بازی‌های مورد علاقه‌تان غرق کنید. فناوری دالبی اتموس، تجربه‌ای چندبعدی از صدای فراگیر را برای شما ایجاد می‌کنند و فناوری مولتی‌بیم فضایی صوتی وسیع‌تر را در اطراف‌تان به وجود می‌آورد
  • دارای چندین فناوری صوتی مختلف: استراحت کنید، انرژی بگیرید و جست‌وجو کنید. اسپیکر هارمن کاردن از طریق AirPlay، Alexa Multi-Room Music (MRM) و Chromecast built-in به شما امکان دسترسی به بیش از 300 سرویس استریم موسیقی آنلاین را می‌دهد. از تمام محتوای صوتی مورد علاقه خود، رادیو، پادکست‌ها و گوش دادن به موسیقی با کیفیت صدای فوق‌العاده لذت ببرید
  • طراحی متمایز: بدنه این محصول از مواد باکیفیت ساخته شده است و زیبایی خاص برند هارمن کاردن در تمامی عناصر طراحی آن، از پارچه‌ Kvadrat که از پشم واقعی ساخته شده، تا جزئیات فلزی چشمگیر، قابل مشاهده است. ساندبار هارمن کاردن مدل Citation Multibeam 1100 با طراحی همیشگی خود، به راحتی با هر سبک تلویزیونی هارمونی دارد و دکوراسیون منزل شما را تکمیل می‌کند

ساندبار هارمن کاردن مدل Citation Multibeam 1100

3. ساندبار هارمن کاردن مدل Citation MultiBeam 700

دبار هارمن کاردن Citation MultiBeam 700 یک سیستم صوتی خانگی با طراحی شیک و صدای فراگیر است که می‌تواند اتاق نشیمن شما را با صدا و موسیقی غنی و قدرتمند پر کند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های کلیدی اسپیکر هارمن کاردن اشاره می‌کنیم:

  • صدای فراگیرMULTIBEAM : با فناوری MultiBeam بدون نیاز به بلندگوها و سیم‌های اضافی، از یک تجربه صدای فراگیر که کل فضا را پر می‌کند، بهره‌مند شوید. این فناوری تفکیک صدای گسترده‌تری ایجاد می‌کند تا بتوانید تمام جزئیات صوتی در موسیقی، فیلم، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های موردعلاقه خود را بشنوید
  • طراحی متفاوت: ساندبار هارمن کاردن Citation MultiBeam 700 تلفیقی از نوآوری در زمینه صدای خانگی و طراحی پیچیده است. پارچه پشمی درجه یک آن که ساخت کمپانی Kvadrat است، در برابر لکه و شعله مقاوم است
  • راه‌اندازی ساده با برنامه Google Home: شما می‌توانید با استفاده از برنامه رایگان Google Home برای اندروید و iOS، به راحتی تمامی اسپیکرهای هارمن کاردن Citation خود را راه‌اندازی و مدیریت کنید. تمام این اسپیکرها از هر دو اتصال Wi-Fi با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند

4. ساندبار جی‌بی‌ال مدل Bar 2.1 Deep Bass

یکی دیگر از گزینه‌ها برای خرید اسپیکر soundbar، ساندبار JBL Bar 2.1 Deep Bass است. این دستگاه یک سیستم صوتی شیک و باقابلیت بالاست که صدای فراگیر را به اتاق نشیمن شما می‌آورد. این ساندبار دارای چندین ویژگی کلیدی است که می‌تواند تجربه تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی شما را بهبود بخشد:

  • صدای بلند را به ارمغان بیاورید: با ساندبار جی بی اول کل اتاق خود را با صدا پر کنید. این دستگاه با توان 300 وات به شما کنترل عالی را می‌دهد. با این ساندبار صدای فیلمها و موسیقی شما هرگز به این خوبی واضح نبوده‌اند
  • خود را با صدا احاطه کنید: فناوری JBL Surround Sound به طور لحظه‌ای به فیلم‌ها، مسابقات ورزشی و موسیقی جان می‌بخشد. شما با وجود این ساندبار بدون نیاز به سیم یا بلندگوهای اضافی، تجربه صوتی فراگیر را برای تلویزیون خود ایجاد کنید
  • فقط به باس گوش نکنید، آن را حس کنید: ساب ووفر بی‌سیم 6.5 اینچی، صدای بم عمیق و هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد

 قیمت و مشخصات ساندبار JBL bar 2.1 deep bass MK II 


5. ساندبار جی‌بی‌ال مدل BAR 500

ساندبار JBL Bar 500 یک سیستم صوتی قدرتمند و فراگیر برای تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و بازی‌های شما ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های کلیدی ساندبار JBL Bar 500 عبارتند از:

  • صدای فراگیر دالبی اتمس و مولتی‌بیم: با ساندبار جی‌بی‌ال، خودتان را در صدای فراگیر سه‌بعدی باکیفیت سالن‌های سینما غرق کنید. پس شما بدون نیاز به اسپیکرهای اضافی، جلوه‌های صوتی فوق‌العاده را از هر جای اتاق بشنوید
  • پشتیبانی از فناوری‌های متعدد: با این دستگاه در دنیای موسیقی کاوش کنید. شما از طریق AirPlay، Alexa Multi-Room Music و Chromecast built-in به بیش از 300 سرویس استریم موسیقی آنلاین دسترسی پیدا کنید. از تمام محتوای صوتی مورد علاقه خود، رادیو اینترنتی و پادکست‌ها با کیفیت بالا لذت ببرید. همچنین اتصال Wi-Fi امکان به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار را فراهم می‌کند تا همیشه از جدیدترین قابلیت‌ها بهره‌مند شوید
  • توان خروجی عالی: این اسپیکر جی بی ال با 590 وات خروجی کل سیستم، فیلم‌ها، موسیقی و بازی‌های شما را به تجربه‌ای فراگیر از صدا تبدیل می‌کند

جمع‌بندی

خرید اسپیکر ساندبار می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد؛ اما با داشتن اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌ها و فناوری‌های مختلف، می‌توانید بهترین مدل را برای نیازهای خود انتخاب کنید. در این مطلب مدیا سامان به راهنمای انتخاب اسپیکر ساندبار پرداخته شد. هنگام خرید اسپیکر soundbar باید به ویژگی‌هایی مانند ابعاد، تعداد کانال‌ها، اتصالات، قیمت و … توجه کنید تا در نهایت بتوانید بهترین محصول را تهیه کنید. سه برند جی‌بی‌ال، سونی و هارمن کاردن جزء بهترین‌های باز هستند که در این مقاله محصولات برتر این برندها معرفی شد. شما محصولات اورجینال جی بی ال یا سونی و‌هارمن کاردن رو با گارانتی مدیاسامان (۲۴ ماهه گلدیران) از فروشگاه های سراسر کشور تهیه کنید.